Aktualności

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.15-03-2022r
    1. Odzież robocza-brak realizacji zamówień, słaba jakość koszulek i zapasek
    2. Korekta systemu MRP tj. alokacje, promocje, dodatkowe wrzutki, alkohol, N/F, etc..
    3. Gospodarka „starym” N/F-udrożnienie magazynów w sklepach
    4. Brak bieżących zgłaszanych napraw w sklepach, długi czas oczekiwania na serwis
    5. Bardziej przejrzysta informacja dla klienta dot. bieżącej oferty promocyjnej
    6. Różne kryteria oceny braku cen przez Inspekcję Handlową vs Audyt wewnętrzny firmy
    7. Brak kompletu cen do wydruku przed promocją na produkty z promocji
    8. Kontrola wysyłanych palet w DC
    9. Asysta Pracownika podczas kontroli lub audytów lub zapis zdjęciowy ze stwierdzonego braku lub niezgodności ceny
    10. Brak oznaczeń jednostkowych na jabłkach
    11. Zwiększenie przydziału na RW kawy/herbaty, mleka, cukru w sklepach szkoleniowych
    12. Na bieżąco uzupełniać braki art. do sprzątania tj. miotły, zmiotki, szufelki lub biurowych, ..zakup dodatkowy przez SOM
    13. Prowadzenie szkoleń w innych dodatkowych pomieszczeniach, nie w pom. socjalnych lub toaletach, zdarza się….B-6083, B-3811, B-4290
    14. Zmiana szafek Pracowniczych na starego typu

    Jarek Lewiński

  • Propozycja tematyczna BHP do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.1-12-2021r.

    1.     odzież i obuwie robocze: koszulki rozrywają się a obuwie niewygodne

    2.     zwiększenie ekwiwalentu za pranie odzieży roboczej o do 19,60 zł(inflacja 7%)

    3.     likwidacja zapaski w zamian za „nerkę”/zasobnik

    4.     zawór wody montowany zbyt wysoko dla personelu głównie pod sufitem, zweryfikować sklepy i zamontować w dogodnym miejscu główny zawór wody np. B 1963 Nysa, B 3499 Prudnik i inne

    5.     przycisk alarmowy przy komorze chłodniczej , mroźniczej w magazynie również montowany wysoko

    6.     awarie pieców CO, długie oczekiwanie na naprawę , personel sklepu w temperaturze ok 12-13 st. musi świadczyć pracę , z automatu zgłoszenia powinny być zastosowane dogrzewacze obiektu – mamy już zimę , śnieg i zimno

    7.     zbyt późne włączanie pieca na  okres zimowy jak wyżej sklep w   niskiej temperaturze czeka w kolejce

    8.     brak informacji  na stoisku o/w ( podobna do stanowiska pieczywa)  , żeby stosować rękawiczki jednorazowe foliowe

    9.     odzież skargi , że się rozpadają zła jakość, co z butami nowy model już czasami są na sklepach , pracownicy skarżą się na problemy ze stopami.

    10.  zalegający n/f w magazynach w Kaizen miało wszystko być wysyłane do DC, robi się problem ponowny z gryzoniami oraz ułożenie pow. 1,80m

    11.  wprowadzić do sklepów grzejnik drabinkowy w pomieszczeniu z myjką na suszenie mokrych mopów

    12.  czy sklepy gotowe do zimy ? , doposażyć w sól i piasek oraz łopaty do odśnieżania oraz firmy do odśnieżania parkingów

    13.  wprowadzić możliwość zatrudnienia na fakturę „ złotej rączki”   czasami drobne naprawy czekają na awizacje a tak szybciej mając taką osobę można drobne usterki usunąć  np. wymiana kafelki w magazynie, naprawa drzwiczek w meblach na socjalnym i inne.

                                                                                                                                                Jarek Lewiński

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.1-12-2021r.
    1. Podwyżki oraz dodatki do wynagrodzenia w 2022r.

    -podwyżka 10% dla Pracowników JMP

    – dodatek 50zł za prace w niedziele Sklepy/DC

    -weryfikacja zasad premiowania sklepów KAIZEN-sklepy nie otrzymują premii

    -jawność kontroli TK i audytów cenowych/asysta kier. zmiany

    1. Zatrudnienie w sklepach oraz planowanie czasu pracy w sklepach i DC.

    -dostosowanie zatrudnienia w sklepach KAIZEN do założeń programu

    -planowanie zmian w sklepach nie więcej niż 8h

    -planowanie pracy kompletacji w DC w dn.26.12. dopiero od godziny 21:00 ( nie od 11:00)

    1. Zagrożenia COVID dla Pracowników sklepów.

    -ograniczenie zachęcania klientów (radiowęzeł)do podawania przy kasie numerów telefonów zamiast skanowania kart ”Moja Biedronka”

    -zwiększenie częstotliwości informacji dla klientów (radiowęzeł) o nakazie noszenia maseczek


                                                                                                                                 Jarek Lewiński

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.08-09-2021r
    1. Dni i godziny otwarcia  sklepów/dodatki za prace w niedziele
    2. Audyty w sklepach/ diversey
    3. Wyposażenie sklepów/telefony
    4. Kultura pracy
    5. Uprawnienia Starszych Sprzedawców/dodatki

    Jarek Lewiński

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dniu 08-06-2021r

    1. Sprawy operacyjne :

    a)  brak chętnych do pracy w sklepach

    b)  program Kaizen, zapas w sklepach

    c)  praca w niedziele

    d)  inwentaryzacje w sklepie

    e)  zwiększenie zasilenia kasowego

    g)  zmiana layout w dni wrażliwe

    h)  produktywność KS

    i)   dodatkowe szkolenie z SAP

         2.Sprawy pozostałe:

    1. niska jakość pleksi przy kasach
    2. karty multisport dla członków rodziny

    Jarek Lewiński

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.09-03-2021r.
    1. Sprawy operacyjne:

    a. podwyżki w 2021  

    b. nowe zasady premiowania dla sklepów

    c. premia dla PSM za wyniki z systemu Kaizen-załacznik

    d. wprowadzenie systemu wsparcia Trenera Wewnętrznego dla Menadżerów

    e. słaba jakość wyposażenia w sklepach tj. wózki, regały, wykonanie techniczne

    f. ustalenie budżetów dla sklepów w kategorii świeże

    g. szczepienia Pracowników przeciw COVID-19

         2. Zapas w sklepach:

    a. brak możliwości korekty harmonogramu

    b. MRP-proponuje za duże ilości

    c. brak możliwości pracy na dwóch kolektorach podczas działań na stanach magazynowych

    d. brak podglądu ceny przy rejestracji strat w kolektorze

    e. brak systemu Kaizen w DC w dziale kompletacji  

    Jarek Lewiński

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 03-12-2020r.
    1. Dodatkowa nagroda motywacyjna dla Pracowników
    2. Zawieszenie audytów w grudniu
    3. Niespodziewane z dnia na dzień polecenie SSM przedłużania godzin pracy/ zmiana grafiku/kłopot z powrotem po pracy
    4. Zmiany godzin otwarcia sklepów-problemy z obsadą zmian
    5. Szczepienie Pracowników sklepów na Covid-19
    6. Praca na kwarantannie, absencja nie zdjęta w OHR po negatywnym wyniku/brak możliwości korekty na poziomie sklepu
    7. Dublowane ilości in out i oznaczenia cenowe
    8. Absencja KS / p.o. dla z-ców
    9. Zwiększenie limitu wysyłania danych w poczcie firmowej Outlook jest potrzebne w przypadku wysyłania zdjęć mamy 5 mega, zdjęcia trzeba pomniejszać i jest nieczytelne
    10. Problem z magazynowaniem koszy n/f, gdy ekspozycja towaru jest na palecie euro
    11. Zapytanie : Jak liczona jest powierzchnia do ilości klientów w sklepie
    12. Rozszerzenie możliwości informacyjnych na stronie NFM(załącznik)

    Jarek Lewiński

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 8-09-2020r.
    1. Objęcie ofertą Luxmed wszystkich pracowników sklepów oraz rozszerzenie pakietu o usługi specjalistyczne tj. badania specjalistyczne RTG, Rezonans magnetyczny, Tomografia
    2. Powrót do widełek wynagrodzeń wynikających ze stażu pracy w JMP po przepracowaniu kolejnych pięciu lat
    3. Bardzo słabe Wi Fi w sklepach
    4. Uwagi do systemu SAP (w załączniku)
    5. Zapas N/F w sklepach
    6. Usuwanie usterek technicznych w sklepach/zbyt długi czas realizacji

    Jarek Lewiński

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 16-06-2020r.
    1. Podwyżki w 2020 dla pracowników sklepów oraz DC
    2. Specjalista ds.utrzymania czystości w sklepie
    3. Zwiększenie pogotowia kasowego do 600 zł
    4. Możliwość rejestracji czasu pracy w kolektorze
    5. Zegar na Sali sprzedaży
    6. Regały mobilne dla sklepów / problemy z realizacją zamówień wyposażenia
    7. Słaba jakość opakowań art. przechowywanych w mroźni

                                                                                 Jarosław Lewiński

  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 24-03-2020r.
    1. Zabezpieczenie antywirusowe w sklepach i DC 2. Specjalista ds. utrzymania czystości w sklepie 3. Podwyżki w 2020 dla pracowników sklepów oraz DC 4. Badania opinii pracowników 2019 5. Zwiększenie pogotowia kasowego do 600 zł 6. Możliwość rejestracji czasu pracy w kolektorze 7. Zegar na Sali sprzedaży 8. Regały mobilne dla sklepów / problemy z realizacją zamówień wyposażenia 9. Problem gryzoni w sklepach Jarek Lewiński
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 04-12-2019r.
    1. Widełki wynagrodzeń na progach stażowych
    2. Duży zapas w sklepach n/f oraz in out
    3. Ewidencjonowanie przez KS delegacji pracowników
    4. Długi okres oczekiwania na usunięcie usterek technicznych w sklepach
    5. Połączenie platform informacyjnych „Dla nas w JM” oraz „Openbenefit”
    6. Broszura socjalna dla pracowników
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 12-09-2019r.
    1. Podwyżki w 2019 2. Ochrona dla sklepów ze zdarzeniami o dużym stopniu ryzyka dla bezpieczeństwa pracowników 3. Promocje, zbyt duża intensywność, alokacje in out, brak miejsca na koszach i szczytach regałowych. 4. Zakres prac firm sprzątających, dodatkowe zlecenia 5. Zastępstwa absencyjne w sklepach 6. Muzyka puszczana w sklepach 7. Słaba jakość sygnału WiFi w sklepach 8. Wyposażenie marketingowe dla sklepów 9. Serwis chłodnictwa Jarek Lewiński
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 12-06-2019r.
    1. Jasne i przejrzyste kryteria przyznawania nagród specjalnych i podwyżek dla wszystkich pracowników 2. Zatrudnienie pracownika do prac porządkowych poza przyznane etaty 3. Informacja dla pracowników o możliwości załatwiania spraw kadrowo-personalnych drogą mailową ( Raport Handlowy, Raport Informacyjny, plakat) 4. Problem funkcjonalności kolektora w systemie SAP 5. Prywatna praktyka lekarska dla wszystkich pracowników nie tylko dla KS 6. Jasne kryteria obciążenia użytkowników samochodów służbowych kosztami napraw uszkodzeń komunikacyjnych bez sprawcy a pojazd posiada AC 7. Bieżące usuwanie usterek stwierdzonych podczas audytów Johnson Diversey oraz nie przyznawanie ujemnych punktów za usterki zgłoszone a nie usunięte z winy firmy 8. Zmiana grupy wynagrodzeń dla sklepu w Łochowie B2527 9. Zastępstwa absencyjne typu L4, UW etc. 10. Odblokowanie komunikacji mailowej pomiędzy SOM PSM w regionie 11. Zmiana telefonów w sklepach 12. Ilość etykiet do jednorazowej zmiany Jarosław Lewiński
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 20-03-2019
    1. Podwyżki w 2019r. 2. Nagroda jubileuszowa dla 25 latków 3. Braki indeksów na ofertę dnia 4. Brak części do montażu materiałów marketingowych 5. Uwagi do lay out/ nieczytelny wydruk 6. MRP-uwagi 7. Ceny kolektor-różne formaty 8. Ograniczenie inwentaryzacji cząstkowych dziennych w pt/sob 9. Karta Medicover dla Seniora Jarek Lewiński
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 6-12-2018r.
    1. Podwyżki w 2019r 2. Zmiana systemu premiowego w sklepach 3. Zwiększenie zatrudnienia 4. Wprowadzenie pracownika porządkowego 5. Wsparcie sklepów firmami sprzątającymi 6. Akcje promocyjne 7. Różnice we wpłatach utargów 8. Ujednolicenie pracy SOM/PSM 9. Wizerunek sklepów/Firmy Jarosław Lewiński
  • Zielony Parasol – Wyrok Sądu z dnia 2 października 2018
    Wyrokiem z dnia 2 października 2018r. Sąd Okręgowy w Świdnicy Wydział I Cywilny zasądził zadośćuczynienie na rzecz matki dziecka (Klientki kancelarii), a także zadośćuczynienie, odszkodowanie i rentę miesięczną na rzecz dziecka (Klienta kancelarii), a ponadto odpowiedzialność pozwanego Szpitala i Ubezpieczyciela na przyszłość za skutki zdarzenia, tj. nieprawidłowego przeprowadzenia porodu w wyniku którego doszło do porażenia u dziecka prawego splotu barkowego typu Erba. Powódka zgłosiła się do Szpitala z rozpoczętą akcja porodową w celu zakończenia ciąży za pomocą cięcia cesarskiego Lekarz, pomimo przedłożenia stosownego skierowania, zakwalifikował powódkę do porodu siłami natury. Małoletni powód, na skutek porodu, doznał dystocji barkowej z następowym porażeniem splotu barkowego, który można było przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności i postępowaniu zgodnemu z aktualną wiedzą medyczną, gdyż u powódki wystąpiły liczne czynniki ryzyka dystocji barkowej, których normlanym i przewidywalnym następstwem była dystocja barkowa z uszkodzeniem splotu barkowego u małoletniego powoda. Z przeprowadzonego materiału dowodowego w postaci opinii biegłego z zakresu ginekologii i położnictwa oraz opinii uzupełniającej wynika m.in., iż jedyną możliwością niewystąpienia skutku było zakończenie ciąży u matki powoda za pomocą cięcia cesarskiego. Sposób udzielenia pomocy ręcznej zwiększył natomiast z dużym prawdopodobieństwem ryzyko porażenia splotu barkowego. Wobec powyższego, Sąd nie miał wątpliwości, iż istnieje związek przyczynowy pomiędzy zachowaniem personelu medycznego w postaci niedołożenia należytej staranności oraz postępowania niezgodnego z aktualną wiedzą medyczną, a wystąpieniem skutku w postaci uszkodzenia splotu barkowego u małoletniego powoda. Na skutek niewłaściwie przeprowadzonego porodu w wyniku którego u powoda doszło do porażenia Erba splotu barkowego, koniecznym było wykonanie u małoletniego zabiegu na nerwach obwodowych w znieczuleniu ogólnym oraz przeprowadzanie do chwili obecnej rehabilitacji ruchowej. W związku z powyższym Matka powoda doznała problemów z laktacją. Tym samym naruszone zostało m.in. jej dobro osobiste w postaci możliwości naturalnego karmienia małoletniego powoda i zbudowania z nim silnej więzi emocjonalnej. Co istotne w związku z niewłaściwie przeprowadzonym porodem małoletni powód będzie wymagał rehabilitacji co najmniej do 18 roku życia. Wskazać również należy, że biegły z zakresu ortopedii i traumatologii ustalił długotrwały uszczerbek na zdrowiu powoda na 15 %. Ustaliwszy powyższe, Sąd Okręgowy w Świdnicy Wydział I Cywilny zasądził od pozwanych na rzecz matki małoletniego powoda kwotę 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) z ustawowymi odsetkami od dnia 29 stycznia 2015r. Natomiast na rzecz małoletniego powoda Sąd zsądził od pozwanych kwotę 125.623 zł (sto dwadzieścia pięć tysięcy sześćset dwadzieścia trzy złote) z ustawowymi odsetkami od dnia 29 stycznia 2015r., a także zasądził od pozwanych kwotę 1.760 zł (tysiąc siedemset sześćdziesiąt złotych) miesięcznie tytułem renty poczynając od dnia 15 maja 2015r.. Co istotne Sąd ustalił odpowiedzialność pozwanych in solidum na przyszłość. Wyrok nie jest prawomocny. Powódkę i małoletniego powoda reprezentowała w postepowaniu przedsądowym i sądowym adw. Marzena Kopij z Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych Kopij, Zubrzycki i Wspólnicy s.c., ul. Tęczowa 80/2B, 53-603 Wrocław. Powódka uzyskała wsparcie finansowe i prawne od związku zawodowego, do którego należy, tj. Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Pracowników JMP S. A. – “BIEDRONKA” z siedzibą w Kostrzynie, w ramach m.in. posiadanego programu – Zielony Parasol.
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.12 09.2018
    1. Podwyżki w 2018r 2. Zatrudnienie w sklepach w okresie przedświątecznym 3. Powrót z pracy w godzinach nocnych 4. Pracowniczy Program Kapitałowy 5. Zapas n/f oraz in out w sklepach 6. Wsparcie sklepów osobami do sprzątania 7. Realizacja zgłoszeń do CC 8. Drugi kolektor dla sklepów 9. Karta flotowa do samochodów zastępczych 10.Akcja „Nasze dzieciaki dostają Słodziaki” 11. Bonus dla Pracownika miesiąca
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dniu 21-06-2018r.
    1. Etaty,uzyskiwanie zgód na zatrudnienie, pisanie wniosków aby móc uzupełnić braki kadrowe
    2. Urlopy 14 dniowe w sezonie letnim. Propozycja wsparcie sklepów w sezonie wakacyjnym pracownikami tymczasowymi w ilości proporcjonalnej do absencji urlopowej
    3. Wykorzystanie NSWP/tablica zadań do zwiększenia ilości FTE – godzin na sklep adekwatnych do potrzeb
    4. Rozliczanie nadgodzin / wyjaśnienia do każdej minutówki – prowadzi do patologii i fałszowania czasu pracy
    5. Brak premii w sklepach
    6. Tajemniczy Klient – zmienić na status kontroli cyklicznej  tak jak JD, kontrola wewnętrzna
    7. Problemy z uzyskaniem informacji / zaświadczeń o zarobkach itp.
    8. Dostępność infolinii dla pracowników – CUW Kadry / Sprawy socjalne
    9. Zaświadczenia o zarobkach – osobny kanał z nadanym priorytetem ważności –  aby nie blokować infolinii Kadrowej. Poprawa efektywności wystawiania zaświadczeń dla pracowników
    10. Osoba sprzątająca na każdym sklepie jako dodatkowa osoba. Osobny rodzaj umowy
    11. Nowe stanowiska na sklepie – zakres szkolenia, obowiązków
    12. Polityka zarządzania zapasem NF i In-outami = puste magazyny
    13. Alokacje dobrane do potencjału sklepu i do powierzchni sklepu
    14. Firmy zewnętrzne mycie sklepu – łącznie z chłodnią. Minimum 2 razy w roku
    15. Sposób zarządzania – ilość raportów kontrolnych – pozbawienie udziału KS, SOM w decyzyjności – w zarządzaniu
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.22-03-2018r.
    1. Podwyżki, premie, dodatki stażowe, dodatki absencyjne dla Z-KS i KS. Widełki stażowe dla pracowników – 5lat, 10 lat, 15, 20 lat stażu pracy 2. Premia dla SOM/PSM za otwarcie sklepu nowego lub po remoncie 3. Prośba o prezentacje w temacie: w jaki sposób ustalany jest budżet dla regionów, okręgów, rejonów , sklepów 4. Budżet adekwatny do możliwości sklepu. Możliwość uzyskania premii od 95% realizacji budżetu lub 80% sklepów z najlepszą realizacją dostaje premie ( w danym Regionie ) 5. Długi okres rozliczania inwentaryzacji, uzyskania zaświadczenia z CUW, rozliczenia delegacji 6. Rozliczanie mandatów Sanepid, PIP, Inspekcja Handlowa itp. 7. Zarządzanie wymianą cen na sklepie – ilość, odpowiedzialność vs ilość godzin na zmianie. ( elektroniczne ceny, ilość ceny – zmiany ( opis itp. – tylko raz w tygodniu ). Usprawnić aby przy drukowaniu – kartki do drukarki wkładać tylko raz danego koloru ( do jednego indeksu – wydruk tylko 1 ceny mimo miksów ). Oznaczenie priorytetów cena w górę / cena w dół. 8. 2 kolektory na sklep – ceny, raport 158, 9. 2 wózki elektryczne na sklep ( duży i mały ) 10.Możliwość wydrukowania cen z magazynu ( drukarka połączona wifi z kolektorem) 11.Wizyta tajemniczego klienta – protokół w dniu wizyty dostępny dla sklepu
  • Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.07-12-2017r.
    1. Podwyżki 2018
    2. System premiowy
    3. Pracowniczy Program Emerytalny
    4. Dodatkowe dobrowolne ubezpieczenie pracownicze
    5. Stanowisko pracownika sprzątającego
    6. Promocje ,akcje tematyczne A i B, polecenie ekspozycji
    7. Zarządzanie zapasem non food
    8. Braki towarowe w dostawach z CD, uwzględniane w inwenturach cząstkowych będące wynikiem strat sklepu
    9. Ustalenie jednego sposobu księgowania strat
    10. Możliwość zatrudniania w sklepach z problemami personalnymi pracowników na umowę zlecenie przez cały rok nie tylko na umowy wakacyjne
    11. Niewchodzące na kasę promocje
    12. Raport dostępności
    13. Kontrole Johnson Diversey do godziny 20:00
    Jarosław Lewiński.
  • Propozycje tematyczne NSZZP Biedronka na spotkanie robocze z JMP S.A. w dniu 12-09-2017r.
    1. Ustalenie dodatku regionalnego do stawki podstawowej ( taki dodatek zastosowało np. Dino w Kudowie Zdrój- 400 zł dodatku lokalnego ) – taki dodatek zawsze można by było zabrać gdyby sytuacja na lokalnym rynku się poprawiła.
    2. Oferta A różne kolory cen promocyjnych od oferty B – łatwiejsza identyfikacja do ściągania.
    3. Inwentaryzacje cząstkowe – za dużo grup w 1 tygodniu.
    4. System motywacyjny dla pracowników w CUW.
    5. Specjalizacja stanowisk na sklepie sprzedawca-kasjer na sprzedawca-kasjer i magazynier ( do prac związanych z wykładaniem towaru )
    6. Ilość cen w systemie, ilość materiałów marketingowych – za dużo
    7. Materiały marketingowe przychodzące do sklepu po czasie – duże utrudnienie w organizacji pracy
    8. Jakość wyposażenia technicznego: słabe magnesy do gabloty, odboje przy chłodniach ( nie można usunąć śmieci i brudu )
    9. Jakość odzieży roboczej, wyróżnienie KS, estetyka słabsza niż u konkurencji.
    10. Uzasadnione ograniczenie promocji na dzień przed świętami
    11. Brak odpowiedzi z CC na zgłoszenia jakościowe ( krytyczne ) ze sklepów
    12. Niezgodności w zapisie temperatur w KKW w sklepie
    13. Wprowadzenie kodu data bar na wszystkie produkty
    14. Dodatkowy kolektor dla sklepów
    15. Raporty op. w języku polskim
    Jarosław Lewiński
  • Propozycje tematyczne NSZZP Biedronka na spotkanie robocze z JMP S.A. w dniu 08-06-2017r.
    1. Podwyżki 2017

    2. Sprzątanie parkingów sklepowych i sklepów przez firmy zewnętrzne

    3. Ilość godzin na ZL ,UW,inne absencje= ilość godzin dodatkowych, z firm zewnętrznych lub umowy zlecenia

    4. Możliwość sprawdzania świeżych na starych zasadach

    5. Ograniczona ilość akcji / promocji zaczynających się w jednym dniu.

    6. Kary Nagan / upomnień nie znikają po roku z OHR

    7. Zmiana systemu premiowego – odejście od systemu 0/1 brak sprzedaży = brak budżetu.

    8. Miniinwentaryzacje wyrównujące stany – możliwość potwierdzenia stanów dodatnich.

    9. Możliwość przeceny towarów z kończącym się terminem przez KS ( produkty świeże przede wszystkim )

    10. Brak premii dla załogi sklepu za otwarcie nowego sklepu lub po remoncie

    11. Bonus dla najlepszych pracowników

    12. Wyszukiwanie lay out-u w kolektorze

    13. Proszę o zaproszenie na spotkanie osoby odpowiedzialnej za planowanie budżetów w kategoriach za które premiowane są sklepy, rejony i okręgi, aby przedstawiła proces ich tworzenia i kryteria ustalania ich wysokości.