1. Sprawy operacyjne :

a)  brak chętnych do pracy w sklepach

b)  program Kaizen, zapas w sklepach

c)  praca w niedziele

d)  inwentaryzacje w sklepie

e)  zwiększenie zasilenia kasowego

g)  zmiana layout w dni wrażliwe

h)  produktywność KS

i)   dodatkowe szkolenie z SAP

     2.Sprawy pozostałe:

  1. niska jakość pleksi przy kasach
  2. karty multisport dla członków rodziny

Jarek Lewiński

  1. Sprawy operacyjne:

a. podwyżki w 2021  

b. nowe zasady premiowania dla sklepów

c. premia dla PSM za wyniki z systemu Kaizen-załacznik

d. wprowadzenie systemu wsparcia Trenera Wewnętrznego dla Menadżerów

e. słaba jakość wyposażenia w sklepach tj. wózki, regały, wykonanie techniczne

f. ustalenie budżetów dla sklepów w kategorii świeże

g. szczepienia Pracowników przeciw COVID-19

     2. Zapas w sklepach:

a. brak możliwości korekty harmonogramu

b. MRP-proponuje za duże ilości

c. brak możliwości pracy na dwóch kolektorach podczas działań na stanach magazynowych

d. brak podglądu ceny przy rejestracji strat w kolektorze

e. brak systemu Kaizen w DC w dziale kompletacji  

Jarek Lewiński

  1. Dodatkowa nagroda motywacyjna dla Pracowników
  2. Zawieszenie audytów w grudniu
  3. Niespodziewane z dnia na dzień polecenie SSM przedłużania godzin pracy/ zmiana grafiku/kłopot z powrotem po pracy
  4. Zmiany godzin otwarcia sklepów-problemy z obsadą zmian
  5. Szczepienie Pracowników sklepów na Covid-19
  6. Praca na kwarantannie, absencja nie zdjęta w OHR po negatywnym wyniku/brak możliwości korekty na poziomie sklepu
  7. Dublowane ilości in out i oznaczenia cenowe
  8. Absencja KS / p.o. dla z-ców
  9. Zwiększenie limitu wysyłania danych w poczcie firmowej Outlook jest potrzebne w przypadku wysyłania zdjęć mamy 5 mega, zdjęcia trzeba pomniejszać i jest nieczytelne
  10. Problem z magazynowaniem koszy n/f, gdy ekspozycja towaru jest na palecie euro
  11. Zapytanie : Jak liczona jest powierzchnia do ilości klientów w sklepie
  12. Rozszerzenie możliwości informacyjnych na stronie NFM(załącznik)

Jarek Lewiński

  1. Objęcie ofertą Luxmed wszystkich pracowników sklepów oraz rozszerzenie pakietu o usługi specjalistyczne tj. badania specjalistyczne RTG, Rezonans magnetyczny, Tomografia
  2. Powrót do widełek wynagrodzeń wynikających ze stażu pracy w JMP po przepracowaniu kolejnych pięciu lat
  3. Bardzo słabe Wi Fi w sklepach
  4. Uwagi do systemu SAP (w załączniku)
  5. Zapas N/F w sklepach
  6. Usuwanie usterek technicznych w sklepach/zbyt długi czas realizacji

Jarek Lewiński

  1. Podwyżki w 2020 dla pracowników sklepów oraz DC
  2. Specjalista ds.utrzymania czystości w sklepie
  3. Zwiększenie pogotowia kasowego do 600 zł
  4. Możliwość rejestracji czasu pracy w kolektorze
  5. Zegar na Sali sprzedaży
  6. Regały mobilne dla sklepów / problemy z realizacją zamówień wyposażenia
  7. Słaba jakość opakowań art. przechowywanych w mroźni

                                                                             Jarosław Lewiński

1. Zabezpieczenie antywirusowe w sklepach i DC
2. Specjalista ds. utrzymania czystości w sklepie
3. Podwyżki w 2020 dla pracowników sklepów oraz DC
4. Badania opinii pracowników 2019
5. Zwiększenie pogotowia kasowego do 600 zł
6. Możliwość rejestracji czasu pracy w kolektorze
7. Zegar na Sali sprzedaży
8. Regały mobilne dla sklepów / problemy z realizacją zamówień wyposażenia
9. Problem gryzoni w sklepach

Jarek Lewiński

  1. Widełki wynagrodzeń na progach stażowych
  2. Duży zapas w sklepach n/f oraz in out
  3. Ewidencjonowanie przez KS delegacji pracowników
  4. Długi okres oczekiwania na usunięcie usterek technicznych w sklepach
  5. Połączenie platform informacyjnych „Dla nas w JM” oraz „Openbenefit”
  6. Broszura socjalna dla pracowników

1. Podwyżki w 2019
2. Ochrona dla sklepów ze zdarzeniami o dużym stopniu ryzyka dla bezpieczeństwa pracowników
3. Promocje, zbyt duża intensywność, alokacje in out, brak miejsca na koszach i szczytach regałowych.
4. Zakres prac firm sprzątających, dodatkowe zlecenia
5. Zastępstwa absencyjne w sklepach
6. Muzyka puszczana w sklepach
7. Słaba jakość sygnału WiFi w sklepach
8. Wyposażenie marketingowe dla sklepów
9. Serwis chłodnictwa

Jarek Lewiński

1. Jasne i przejrzyste kryteria przyznawania nagród specjalnych i podwyżek dla wszystkich pracowników
2. Zatrudnienie pracownika do prac porządkowych poza przyznane etaty
3. Informacja dla pracowników o możliwości załatwiania spraw kadrowo-personalnych drogą mailową ( Raport Handlowy, Raport Informacyjny, plakat)
4. Problem funkcjonalności kolektora w systemie SAP
5. Prywatna praktyka lekarska dla wszystkich pracowników nie tylko dla KS
6. Jasne kryteria obciążenia użytkowników samochodów służbowych kosztami napraw uszkodzeń komunikacyjnych bez sprawcy a pojazd posiada AC
7. Bieżące usuwanie usterek stwierdzonych podczas audytów Johnson Diversey oraz nie przyznawanie ujemnych punktów za usterki zgłoszone a nie usunięte z winy firmy
8. Zmiana grupy wynagrodzeń dla sklepu w Łochowie B2527
9. Zastępstwa absencyjne typu L4, UW etc.
10. Odblokowanie komunikacji mailowej pomiędzy SOM PSM w regionie
11. Zmiana telefonów w sklepach
12. Ilość etykiet do jednorazowej zmiany

Jarosław Lewiński