Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.13-03-2024r

1.Sprawy personalne

– mała ilość etatów w sklepach i ladach

– premia dla sklepów, lady i SOM

– problemy z zalogowaniem się do aplikacji Hello

2.Sprawy operacyjne

– domowe szkolenia w eduAkcji

– nadal są grupy na WhatsApp na prywatnych telefonach

– petycja Pracowników DC18

– blokady w MRP/system sam narzuca zamawiane ilości

3. Sprawy techniczne

– betonowe kosze na śmieci

– długi czas oczekiwania na realizację zgłoszeń technicznych

Propozycja tematyczna BHP do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 13-03-2024r.

  1. sklep 5259 Wieruszów ul.Wrocławska: nowe krzesła w boksach kasowych 5 szt
  2. nadal zalegające towary w magazynach, gdzie personel sklepu dostawę zostawia na zewnątrz lub w alejki sklepowe np. 6271 Głuchołazy, 6317 Lubrza dwa magazyny pełne-zalegają non-food, in-outy,2744 Ziębice
  3. dział techniczny nie realizuje zgłoszeń ze sklepu np. 2769 Prudnik wygięta blacha na rampie zgłoszona w lipcu 2023, nie wykonana, problemy przy przyjęciu dostawy
  4. zbliża się lato co z osłonami na witryny przed słońcem dla pracowników
  5. zbyt wysokie palety powyżej 1.80m nie mieszczą się do chłodni i windy np. 1433 Polanica
  1.  zabezpieczenie krawędzi szklanych tj.klapy frontowe,narożniki lady
  2. zwiększenie ekwiwalentu za pranie odzieży-Lada
  3. opóźnienia w realizacji zamówień na dzież i obuwie robocze
  4. starszy sprzedawca kasjer, nie ma możliwości wydrukowania w OHR raportu badań, szkoleń, i   nie może zamówić odzieży  gdyby była taka potrzeba
  5. DC 18 skontrolować BHP ( pismo w załączeniu)
  6. DC 18 wyłączyć przerwę w liczenie wydajności do premii – spotkanie z JMP

Jarek Lewiński