1.Sprawy personalne
– mała ilość etatów w sklepach i ladach
– premia dla sklepów, lady i SOM
– problemy z zalogowaniem się do aplikacji Hello
2.Sprawy operacyjne
– domowe szkolenia w eduAkcji
– nadal są grupy na WhatsApp na prywatnych telefonach
– petycja Pracowników DC18
– blokady w MRP/system sam narzuca zamawiane ilości
3. Sprawy techniczne
– betonowe kosze na śmieci
– długi czas oczekiwania na realizację zgłoszeń technicznych
Propozycja tematyczna BHP do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 13-03-2024r.
- sklep 5259 Wieruszów ul.Wrocławska: nowe krzesła w boksach kasowych 5 szt
- nadal zalegające towary w magazynach, gdzie personel sklepu dostawę zostawia na zewnątrz lub w alejki sklepowe np. 6271 Głuchołazy, 6317 Lubrza dwa magazyny pełne-zalegają non-food, in-outy,2744 Ziębice
- dział techniczny nie realizuje zgłoszeń ze sklepu np. 2769 Prudnik wygięta blacha na rampie zgłoszona w lipcu 2023, nie wykonana, problemy przy przyjęciu dostawy
- zbliża się lato co z osłonami na witryny przed słońcem dla pracowników
- zbyt wysokie palety powyżej 1.80m nie mieszczą się do chłodni i windy np. 1433 Polanica
- zabezpieczenie krawędzi szklanych tj.klapy frontowe,narożniki lady
- zwiększenie ekwiwalentu za pranie odzieży-Lada
- opóźnienia w realizacji zamówień na dzież i obuwie robocze
- starszy sprzedawca kasjer, nie ma możliwości wydrukowania w OHR raportu badań, szkoleń, i nie może zamówić odzieży gdyby była taka potrzeba
- DC 18 skontrolować BHP ( pismo w załączeniu)
- DC 18 wyłączyć przerwę w liczenie wydajności do premii – spotkanie z JMP
Jarek Lewiński