Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.22-03-2018r.

1. Podwyżki, premie, dodatki stażowe, dodatki absencyjne dla Z-KS i KS.
Widełki stażowe dla pracowników – 5lat, 10 lat, 15, 20 lat stażu pracy
2. Premia dla SOM/PSM za otwarcie sklepu nowego lub po remoncie
3. Prośba o prezentacje w temacie: w jaki sposób ustalany jest budżet dla
regionów, okręgów, rejonów , sklepów
4. Budżet adekwatny do możliwości sklepu. Możliwość uzyskania premii od
95% realizacji budżetu lub 80% sklepów z najlepszą realizacją dostaje
premie ( w danym Regionie )
5. Długi okres rozliczania inwentaryzacji, uzyskania zaświadczenia z CUW,
rozliczenia delegacji
6. Rozliczanie mandatów Sanepid, PIP, Inspekcja Handlowa itp.
7. Zarządzanie wymianą cen na sklepie – ilość, odpowiedzialność vs ilość
godzin na zmianie. ( elektroniczne ceny, ilość ceny – zmiany ( opis itp. –
tylko raz w tygodniu ). Usprawnić aby przy drukowaniu – kartki do
drukarki wkładać tylko raz danego koloru ( do jednego indeksu – wydruk
tylko 1 ceny mimo miksów ). Oznaczenie priorytetów cena w górę / cena
w dół.
8. 2 kolektory na sklep – ceny, raport 158,
9. 2 wózki elektryczne na sklep ( duży i mały )
10.Możliwość wydrukowania cen z magazynu ( drukarka połączona wifi z
kolektorem)
11.Wizyta tajemniczego klienta – protokół w dniu wizyty dostępny dla
sklepu