Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dniu 21-06-2018r.

  1. Etaty,uzyskiwanie zgód na zatrudnienie, pisanie wniosków aby móc uzupełnić braki kadrowe
  2. Urlopy 14 dniowe w sezonie letnim. Propozycja wsparcie sklepów w sezonie wakacyjnym pracownikami tymczasowymi w ilości proporcjonalnej do absencji urlopowej
  3. Wykorzystanie NSWP/tablica zadań do zwiększenia ilości FTE – godzin na sklep adekwatnych do potrzeb
  4. Rozliczanie nadgodzin / wyjaśnienia do każdej minutówki – prowadzi do patologii i fałszowania czasu pracy
  5. Brak premii w sklepach
  6. Tajemniczy Klient – zmienić na status kontroli cyklicznej  tak jak JD, kontrola wewnętrzna
  7. Problemy z uzyskaniem informacji / zaświadczeń o zarobkach itp.
  8. Dostępność infolinii dla pracowników – CUW Kadry / Sprawy socjalne
  9. Zaświadczenia o zarobkach – osobny kanał z nadanym priorytetem ważności –  aby nie blokować infolinii Kadrowej. Poprawa efektywności wystawiania zaświadczeń dla pracowników
  10. Osoba sprzątająca na każdym sklepie jako dodatkowa osoba. Osobny rodzaj umowy
  11. Nowe stanowiska na sklepie – zakres szkolenia, obowiązków
  12. Polityka zarządzania zapasem NF i In-outami = puste magazyny
  13. Alokacje dobrane do potencjału sklepu i do powierzchni sklepu
  14. Firmy zewnętrzne mycie sklepu – łącznie z chłodnią. Minimum 2 razy w roku
  15. Sposób zarządzania – ilość raportów kontrolnych – pozbawienie udziału KS, SOM w decyzyjności – w zarządzaniu