Propozycja tematyczna do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn. 06-03-2025r

1.Sprawy personalne

-problem z logowaniem do aplikacji Hello

2.Sprawy operacyjne

-SOM zgłaszają opóźniania dot. otrzymania protokołów przeglądów np. przed kontrolą straży pożarnej-DC03

-korekta budżetu dla sklepów/lady które mają stale niższy obrót

3. Sprawy techniczne

-wprowadzenie gilotyny do o/w

-sklepy, które pomieszczenia socjalne na innym poziomie niż sala sprzedaży doposażyć o dodatkowy komplet do sprzątania

– SSM,SOM zgłaszają usterki telefonów służbowych tj.zawieszają się, panel dotykowy nie  działa

Propozycja tematyczna BHP do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.

06-03-2025r.

Sklepy zgłaszają problemy do działu technicznego i nie ma efektów np.

B 4324 Ząbkowice – zgłoszone uszkodzone krzesła kasjerskie bez oparć -zagłoszono 25.07.2024, nie wymienione

B 3761 Kłodzko-sklep zgłosił uszkodzone kafelki na sali sprzedaży po powodzi w dniu 21.01.2025 do dziś nie wymienione kafelki

Sklepy ogólnie zgłaszają usterki do naprawy, albo jest to usuwane albo zamknięte zgłoszenia przez dział techniczny

– nadal problemy z wysokością palet z DC do sklepów- warzywa/owoce, chłodnia ciężkie towary na górze np. ziemniaki, kapusta, chłodnia za wysokie nie mieszczą się do domku chłodniczego np B 7551

Wprowadzenie letniej odzieży/koszulki ze składem : elastan/wiskoza

Jarosław Lewiński