1.Sprawy personalne
-problem z logowaniem do aplikacji Hello
2.Sprawy operacyjne
-SOM zgłaszają opóźniania dot. otrzymania protokołów przeglądów np. przed kontrolą straży pożarnej-DC03
-korekta budżetu dla sklepów/lady które mają stale niższy obrót
3. Sprawy techniczne
-wprowadzenie gilotyny do o/w
-sklepy, które pomieszczenia socjalne na innym poziomie niż sala sprzedaży doposażyć o dodatkowy komplet do sprzątania
– SSM,SOM zgłaszają usterki telefonów służbowych tj.zawieszają się, panel dotykowy nie działa
Propozycja tematyczna BHP do rozmów z JMP S.A. na spotkanie w dn.
06-03-2025r.
Sklepy zgłaszają problemy do działu technicznego i nie ma efektów np.
B 4324 Ząbkowice – zgłoszone uszkodzone krzesła kasjerskie bez oparć -zagłoszono 25.07.2024, nie wymienione
B 3761 Kłodzko-sklep zgłosił uszkodzone kafelki na sali sprzedaży po powodzi w dniu 21.01.2025 do dziś nie wymienione kafelki
Sklepy ogólnie zgłaszają usterki do naprawy, albo jest to usuwane albo zamknięte zgłoszenia przez dział techniczny
– nadal problemy z wysokością palet z DC do sklepów- warzywa/owoce, chłodnia ciężkie towary na górze np. ziemniaki, kapusta, chłodnia za wysokie nie mieszczą się do domku chłodniczego np B 7551
Wprowadzenie letniej odzieży/koszulki ze składem : elastan/wiskoza
Jarosław Lewiński