- Ustalenie dodatku regionalnego do stawki podstawowej ( taki dodatek zastosowało np. Dino w Kudowie Zdrój- 400 zł dodatku lokalnego ) – taki dodatek zawsze można by było zabrać gdyby sytuacja na lokalnym rynku się poprawiła.
- Oferta A różne kolory cen promocyjnych od oferty B – łatwiejsza identyfikacja do ściągania.
- Inwentaryzacje cząstkowe – za dużo grup w 1 tygodniu.
- System motywacyjny dla pracowników w CUW.
- Specjalizacja stanowisk na sklepie sprzedawca-kasjer na sprzedawca-kasjer
i magazynier ( do prac związanych z wykładaniem towaru ) - Ilość cen w systemie, ilość materiałów marketingowych – za dużo
- Materiały marketingowe przychodzące do sklepu po czasie – duże utrudnienie w organizacji pracy
- Jakość wyposażenia technicznego: słabe magnesy do gabloty, odboje przy chłodniach ( nie można usunąć śmieci i brudu )
- Jakość odzieży roboczej, wyróżnienie KS, estetyka słabsza niż u konkurencji.
- Uzasadnione ograniczenie promocji na dzień przed świętami
- Brak odpowiedzi z CC na zgłoszenia jakościowe ( krytyczne ) ze sklepów
- Niezgodności w zapisie temperatur w KKW w sklepie
- Wprowadzenie kodu data bar na wszystkie produkty
- Dodatkowy kolektor dla sklepów
- Raporty op. w języku polskim
Jarosław Lewiński